Kalite Politikamız

KALİTE POLİTİKAMIZ
Çalışanlarımıza ve hizmet kullanıcılarımıza çağdaş, nitelikli, katılımcı, saygılı, ilgili bir ortamda, her alanda eğitimin gerekliliğine inanan, kaliteli ve verimli bir şekilde, memnuniyeti hedefleyen, sürekli iyileşme ilkesi doğrultusunda, kalıcı çözümlere önem veren, kaynakları etkin kullanan, ekip ruhu içerisinde karşılıklı sevgi, saygı ve işbirliğine dayalı çağdaş yönetim anlayışımız ile güler yüzlü hizmet vermektir.
Kalite tüm çalışanların sorumluluğundadır. Katılımcı olmak, iyi iletişim kurmak, temiz, güvenli ve düzenli bir çalışma ortamı sağlamak, sürekli iyileşmek kalite için vazgeçilmez önceliklerimizdir. Biz, kendi alanımızda sürekli gelişen, beklentilere en iyi cevap veren bir ekip olarak, en son teknoloji ile tüm dünyaya hitap etmeyi hedeflemekteyiz. Tüm çalışanlar, bu hedefe ulaşmamız ve zirvede sürekli kalabilmemiz için, gerekli itinayı göstermekle görevli ve sorumludur.

DİLEK VE ÖNERİLERİNİZ, BİZİM İÇİN ÖNEMLİDİR !
FORMA GİDİN
Tc Sağlık Bakanlığı Dumansız Hava Sahası Saglıkla Buluşma Noktası Sabim ALO 184 ALO 113 Ulakbim İlacım TMO Bimer ALO 150 ALO 191 E-Öğrenme E-Nabız E-Devlet Web Uygulamaları Bilgi Edinme ÇSGB Elektironik Belge Doğrulama Sistemi Konferans Salonu e-posta